Mitt lilla kök

1/12/2009 10:23:00 em Posted In Edit This 1 Comment »
Här kommer lite bilder från mitt kök. Inga superbilder men jag hoppas ni ser lite samanhang iaf.
Tavlorna vid köksbordet är samma som jag har visat i tidigare inlägg. Jag gjorde några "shabby" ramar som jag tyckte passade till temat på tavlorna. Klocka köpte jag på Åhlens för det överkomliga priset 125:-, är en timer längst ner men den kommer inte att användas så ofta, sitter lite dumt till...*ler*


Sedan så har jag gjort två tygtavlor....tycker de påminner lite om Maria Janoskos tavlor (nedan). Här hos Husmusen finns men informarion om konstnären. Är två diskhandukar från Lagerhaus jag gjort tavlorna av. Vad tycker ni???

Kram


1 Hälsningar:

Iris // Alla dagars kaos sa...

Vad fint du har det! Tygtavlorna var jättefina. Jag gillar dina egna ramar också.

kram /iris