Lite bilder från julshowen

1/12/2009 08:54:00 fm Posted In Edit This 2 Comments »

Vår elittrupp kör sitt fristående.

Mina småtjejer kör sitt fristående...de var sååå duktiga

Några småttingar i fina kjolar.

Öppningsscenen med bla vår elittrupp.

Klicka här så får ni se vad HD skrev om vår show. Tjejerna som intervjuas är två av mina "gamlingar"

2 Hälsningar:

Annelie sa...

Vad härligt med dans. Har en dotter på 3 år som dansar och sprätter runt det mesta av sin vakna tid. Vi började på gympa i lördags, hon tckte det var superkul. Tänkte börja med dans till hösten, då har man grupper för barn från 4 år. Hon fyller i sommar, så det blir nog perfekt.

Kul att du lämnade ett spår hos mig så jag hittade till dig.

Kram Annelie

Lilla huset på prärien sa...

Hej!! Nej jag var aldrig och såg showen men vi har vänner som har en son i en av gympagrupperna (småttingar) och de var där och tittade. Vi har hoppats kunna introducera vår största kille, 5 år, till gymnastik nu till våren. Tror att de har tider på söndageftermiddag? Det är ens å himla bra och allsidig träning juh!

Kram Jenny