12/03/2008 07:50:00 em Posted In , Edit This 2 Comments »


Glad 1a advent. Har inte uppdaterat på länge för jag har haft lite mkt att göra och inte haft någon blogg inspiration. Här ovan ser min nya adventsljusstake...är från Ellos och i mitten har den en massa tomtar med luvan nedanför ögonen.
Nu har min tygtavla kommit upp oxå. Vad tycker ni??
Annars har vi mest julpyntat lite här hemma. Det kommer fler bilder snart, hade tänkt lägga ut lite idag men kameran la av så det får bli en annan gång.


Som ni ser var det inte bara jag som pyntade utan alla i vår lilla familj var högst intresserade.

Ha det gott

Kram


2 Hälsningar:

Helen sa...

Vilken fin adventljusstake!
Jag ser en tomte på nedersta bilden som jag också har och som jag haft sedan jag var barn! VAd kul!

svartataket sa...

vaf fint det blev! Nä man hinner inte allt!
KRAM