Tävling & omröstning

11/20/2008 12:22:00 em Posted In Edit This 24 Comments »




Jag tidigarelägger min tävling för att fira 5000 besökare. Skälet är att jag vill ha en liten omröstning samtidigt så jag tänkte slå två flugor i en smäll.


Jag behöver hjälp med att välja tapet till två tapettavlor jag hade tänkt sätta upp på ena väggen i vardagsrummet.


Här är väggen jag vill ha de två tavlorna på


Här är mina gardiner och väggen där jag har min schäslong och fåtölj




Alternativ 1 Alternativ 2


Alternativ 3 Alterntiv 4




Alternativ 5 Alternativ 6





Alternativ 7 Alternativ 8




Regler: Lämna en kommentar där du säger vilken tapet du tycker jag ska ha (1 lott). Länka till min blogg så får du mycket större chans till vinst (5 extra lotter). Sedan som extra knorr så får du en extra "lott" för varje person som hittar tävlingen på din blogg och sedan är med i tävlingen. Alltså är det viktigt att du skriver var du hittade tävlingen för att alla ska få rätt antal "lotter".
Tävlingen pågår tom kl 0.00 den 16 december så drar jag en vinnare på den 17e, den dagen min mamma skulle fyllt 50 år.
Dessa priser kan ni vinna, 1 lite chabby tavla eller en av två böcker.




Kram Jenny



24 Hälsningar:

Iris // Alla dagars kaos sa...

Nu har jag länkat och jag tycker att du ska välja alternativ nr 3. Tyckte det tyget var jättefint! Jag hittade hit via bloggkoll..

ha det bra!

Lilla huset på prärien sa...

Hej!

Kul idé med tapet tavlor :) Jag hade nog valt nummer 3 och nummer 4 bredvid varandra. Det behöver ju inte vara samma på de två eller hur?!

Kram Jenny

A home far away sa...

Jag hade valt 3 o 4, helt klart!
Och som svar på din fråga, de pyntar för otaliga miljoner i singapore kring jul, det är mer sakerna som är mer asieninspirerade o plastiga, ja kanske mer som i USA:-

Kram
Gunilla

Maria sa...

Helt klart nr 6, där får du lite färg men inte för mycket - den är verkligen snygg!

Viola sa...

Ingen tvekan, nr 5 och 6, VIOLAN

Stina sa...

Nr 5...tycker Stina.:-) Kram

Ann-Catrin sa...

Hallå där!!

ja du vilken ska jag välja... tror att jag fastnar för 5an.. den blir riktigt fin!!

ha en fin helg
kram
A-C

Ellas Inspiration sa...

Hej! Jag tycker att alternativ kanske sticker ut lite mer men alla är jättesnygga..

Kram Karin

Cilla sa...

Du ska välja tapet nummer sex. Lycka till med fixandet.

Kram Cilla

Anonym sa...

Jag tycker att nummer 3 ser jätte fin ut!
Kramis i massor

Anonym sa...

Glömde ju att skriva.. gud vad kul att du följer med i flytten! Tack för dina jätte fina ord!
Kramar i massor

Jo sa...

Hejhej! Vilka fina tapeter du väljer mellan! :) Jag tycker nog att du ska välja alternativ 3, eller 5. Dött lopp däremellan tror jag. De skulle passa finfint till dina gardiner!

Ha det gott! Kram!!

Anonym sa...

Jag tycker att du borde ha en tapet som heter grove garden, finns hos måleributiken kram Anna

Stina sa...

Kramis:-)

Lilla huset på prärien sa...

Ja åk dit och titta - där är hur fint som helst. Och hon har fik i anslutning också så man kan sitta där och bara mysa en hel eftermiddag :)

Kram Jenny

Iris // Alla dagars kaos sa...

Gardinen heter lill och kostar runt 35 kr per par på Ikea. Ett suveränt köp :)

ha det bra!

Isabelle sa...

Jag vill vara med och tävla.
Jag tycker alternativ nummer 3 var snyggast :)

mvh Isabelle

Anonym sa...

Alt 5:) Kram

monica sa...

Hej Jenny!

Jag hade valt alt nr 3, som jag tror hade passar jättebra till dina gardiner.
Kram

Mamma Anka sa...

Självklart vill jag vara med och tävla/hjälpa dig att välja...

Nr 5 & 6 tycker jag är finast, ja båda två brevid varandra.

Jag har länkat till din tävling i min blogg och fick "nys" om tävlingen via din kommentar i min blogg.

*kram*

Ingela la la sa...

Hej!
Jag tycker du ska välja tapet 3 och/eller 5.
Jag hittade hit via din kommentar hos Wilda Stenlyckan

Jag länkar på min blogg till vänster!

Kram

Anonym sa...

Jag tycker du ska välja alternativ 2. Det var väl ingen annan hittills som tyckt det, men så tycker jag iaf;)


eva_champion@hotmail.com

Johanna sa...

Hej,
Nr 5 och 6 blir bra bredvid varandra:)
// Johanna

Anonym sa...

5 och 6 får fantasin att flöda.Hoppas den passar dig säger Johannas mamma