11/18/2008 09:14:00 em Posted In Edit This 4 Comments »
Hejsanhoppsan!!


Hoppas helgen varit bra. Min har varit superlugn och jag har bara njutit av att mysa med katterna och slappa framför tvn.


Jag har länge varit så himla trött på att min hy är så oren men nu har jag bestämt mig för att verkligen skärpa mig och ta hand om min hy. Är jätteorolig att jag ska se gammal ut i förtid. Jag köpte nya grejjer på apoteket och hoppas det funkar. Har innan sålt Mary Kay och använt mig av deras produkter men jag tyckte inte att det hjälpte fick snarare orenare hy av produkterna om jag använde dem varje dag. Nu täbkte jag att jag ska använda ett Microdermabration set 2 ggr i veckan och använda en renande mask, detta utöver den vanliga rengöringen. Får se om det fungerar annars får jag se om jag hitar nått annat.



Nej nu ska jag gå och rädda mitt smik från Salto han har vällt ner det och leker för fullt hör jag. Ha det gott


Massor av kramar från lilla mig



4 Hälsningar:

Lilla huset på prärien sa...

Aha! Ingen bra reklam för Mary Kay... själv använder jag Nimue. Dyra produkter från salong men de är jättebra och det känns som en liten lyx i min annars så oglamorösa vardag :)

Kram Jenny

Anonym sa...

Vad lyxigt med nya hudprodukter!

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till!
Kram Sandra

Hagbacken sa...

Visst är det ett dilemma det där med hyn...själv använder jag bara nattkräm...

Kram Linda

Anonym sa...

Min hy börjar också bli oren...usch... Jag har aldrig använt mig av produkter för hyn och har alltid haft bebishud:P och inga finnar. Men nu börjar väl åldern sätta sina spår, även om man bara fyller 23 :P hahaha. Kram