Ingen inspiration alls idag...

9/24/2008 12:53:00 em Posted In Edit This 1 Comment »

...men jag skriver lite ändå.
Var och åt lunch med syrran i dag, vi åt teryakikyckling på subways...*mums*
sedan gick klacken på mina nya stövlar i sönder....typiskt.....men jag gick in på scorett direkt och de sa stt de skulle fixa det om jag kom förbi och lämnade dem i morgon. Hade kunnat lämna dem i dag men jag hade ju inga andra skor med mig så för det praktiska sakens skull får jag lämna dem i morgon.
Ja sen för er som undrar så klade jag mina domarprov, eller egentligen klarade jag bara ett hade nog 2 fel för mkt på det första men jag fick bara kommentaren att jag skulle plugga lite fristående så fick jag godkänt.
Ha det gott alla glada

kram

1 Hälsningar:

Lisas inredningsblogg sa...

svar: Trist, med sömnen, men det är så mysigt att sova med dem. Jag får alltid räkna med att det tar en halvtimme efter att jag gått och lagt mig innan jag somnar. Gus vaknar på beställning mellan kl. 06.00 - 06,30 varje dag. haha.
Ja han är nog bättre allt, men har som en femkrona i nacken där han är utan hår. Förstår inte hur du "orkar" med två. Gus är livlig som 3. haha :D KRAM på dig!!