Fototriss

9/22/2008 09:23:00 fm Posted In Edit This 7 Comments »
Längesedan jag var med i fototrissen men denna vecka hänger jag på. Jag valde kroppsdelen hand och tass.


Min brorsdotterns lilla hand


Saltos lilla tass på selmas nos


Sist en bild på bara Saltos tass

7 Hälsningar:

annette sa...

Vilka härliga bilder, barnhanden blev en favorit hos mej!

//annette

Anonym sa...

Fina bilder

Susanne Lindén sa...

Jättehärliga bilder...barnhanden blir min favorit.

Anonym sa...

Härliga foton, gillade kattfighten men ettan blir favorit

Anonym sa...

Vilka härliga bilder! Kattfajten och tassen blir mina favoriter

Anonym sa...

Underbara bilder alla tre!
Kramis

Malin - I min trädgård sa...

Hejsan !

Vilka söta kroppsdelar :).

Jaa jag tror att de växtbilderna fnns kvar. Minns inte vad de heter, men vi köpte dem i våras iallafall. Tack för de goa orden! Jag blir så glad!

Kram M