I dag är jag så....

8/08/2008 09:51:00 fm Posted In Edit This 1 Comment »

trött...*gäässp*

Här kommer lite fler av de utlovade bilderna från min lägenhet.

Detta tyg tänkte jag göra tygtavlor av till mitt vardagsrum, de var inte riktigt så stora som jagville ha dem men jag tänkte att det är ett sånt tyg att det borde funka att sätta två tavlor sidan om varandra. Vad tror ni??

Det är denna väggen tavlorna kommer att hamna på, så snart jag fått tag i frigolit dvs.

Sedan var det projektet med att föra in lite färg i mitt sovrum. Vill liksom ha nått snyggt på väggen som jag samtidigt kan byta lätt. Jag kom på att man kan ta ett stort tapetprov och sedan sätta in det i flera mindre ramar som man hänger upp som här uppe. Förstår ni vad jag menar?? Tapeten jag beställt går i turkos så sen ska jag bara hitta matchande kuddar & nått snyggt överkast.

Tavlorna kommer att hamna på väggen vid sänggaveln.

Sist men inte minst kommer en bild på målarstugan när jag målade mina ramar, ville ha dem silvriga.

Ha en bra helg om vi inte hörs innan.

Kram


1 Hälsningar:

Iris // Alla dagars kaos sa...

Vilken bra idé med tapeten. Blir spännande att se resultatet!