Fredagsfärg:grön

8/08/2008 10:45:00 fm Posted In Edit This 8 Comments »
Här kommer mitt bidrag till fredagsfärg grön. Vet inte om ni kan se det men det är en växtskulptur av en val. Den finns framför stadsteatern här i Helsingborg.

Blev en dålig bild eftersom jag inte kunde komma längre ifrån den utan att stå mitt på Järnvägsgatan.

8 Hälsningar:

Stina sa...

Det var väl en härlig bild. Tycker jag i alla fall gumman.:-)
Puss

Anonym sa...

Ja men visst ser jag valen! härlig tolkning - en grön val. Jo,jo! Ur led är tiden ;))!

mvh, Anja

Husbilen Credo sa...

Kul tolkning. Nej jag såg inte att det var en val förrän jag läste texter en gång till. Häftigt när de klipper buskar och häckar så.
Ha en fin weekend!

Rajson sa...

Kul tolkning.Grön val!

Gårdsromantik sa...

Så läckermed fenan och vattenkaskaden i form av ett träd!

Kram Maud

Lena sa...

Jag tycker det är en bra bild, efter omständigheterna. Valen syns bra. KRAMEN!

www.tematoken.blogspot.com

Anonym sa...

Vilken läcker val! Jag har sett flera buxbom som dom gjort skulpturer av! Kul.
Kramar Millan

Anonym sa...

Rolig bild. Inte ofta man ser en val av buskar. :)