Lite smått & gott

7/29/2008 08:50:00 fm Posted In , Edit This 7 Comments »
Först vill jag meddela att jag inte hört något av 1a prisvinnaren i min tävling så jag har nu dragit en ny vinnare och det blev Linda, men bloggen "Lantliv i lägenhet". Maila din adress så snart som möjligt så skickar jag priserna.

Här kommer några nytillskott som jag köpt den senaste tiden.




Denna vackra lyckta inhandlades på Bosson på Väla när de hade total utförsäljning, hela 200 riksdaler blev det..*blink*



Eftersom jag har brunt och grönt i vardagsrummet så blev det ett brunt ljus och dessa vackra klot (som jag redan hade)



Min lilla sötnos gör sig redo för att jaga flugor och andra insekter som vågar sig in genom balkongdörren.


För nån vecka sedan vann jag denna vackra påse av Linda med bloggen "Lantliv i lägenhet". Tack så jättemycket Linda, jag meddelar när jag hittat den perfekta platsen till den.

7 Hälsningar:

Designe sa...

Vilken vacker tygpåse du vunnit, underbar! ..och en sån söt kisse! :) Ha en bra dag! Kram

Anonym sa...

Vilken underbar liten kissekatta. Tänk att flugor och andra småkryp kan roa så gott :0)

~Livet i byn

Anonym sa...

Vilken snygg lykta! Och bra pris var det på den också!

Anonym sa...

Vilken otroligt söt katt!!!!! Förstår att du kallar henne sötnos.. tihi
Kramis

Hagbacken sa...

Men åhh, jag? Blir alldeles till mig-jag har aldrig vunnit någontng förut-tack SÅ mycket! Ska maila på direkten! Jättefin lykta, såg att du hade fått tag på en bil också-den ser jättefin ut!

Nu blev jag jätteglad, du förgyllde verkligen min dag!

Kram Linda

Tidsmästarinnan sa...

hej hej, vad kul att kika in hos dig! hit vill jag komma tillbaka, nu har jag lagt till dig på min bloggkoll!
Lyktan var superduper och priset kalasbra ju!

Tack för hälsningen inne hos mig, kram på dig!
Susanne

Ellas Inspiration sa...

Va tråkigt att vinnaren inte hörde av sig men rätt beslut att lotta på nytt.

Vilken fin lykta!

Kram Karin