Fototriss: Vatten

7/29/2008 08:25:00 fm Posted In Edit This 4 Comments »
En fototriss med fontänenen i Stadsparken (alias Biblioteksparken) som objekt. Hade först tänkt göra en fotottriss med tre olika fontäner men när jag började fota nere i parken insåg jag att jag bara behövde en vacker fontän.





4 Hälsningar:

Anonym sa...

Det var verkligen en vacker fontän!

Monkan sa...

Ah, är du också med i fototrissen, vad kul. Gud vad härligt det ser ut, får man bada? :-)

Ett tips om en temavecka som är på gång hos Tankebubblor.

Vad häftigt fiket var, om jag kommer till Helsingborg så måste jag absolut dit.

(I min profil kommer du även att se bloggen för fototeman som jag håller på att skapa men tills vidare gäller Pyssla o Syssla).

Jo sa...

Fina foton! :)

kram

Anonym sa...

Så svalkande skönt det ser ut!