Kaffekalas

7/31/2008 11:26:00 fm Posted In Edit This 2 Comments »
Snart fyller jag år och jag ska för första gången ha mitt egna kalas hemma i min egna lägenhet. Lite nervöst men det ska nog gå bra. Nu är det ju så att visserligen brukar det var varmt när jag fyller år men samtidigt är det ofta riktigt kvavt. Vad ska man bjuda på då när man har öppet hus ????
Det blir inte för lite om man bara bjuder på Leilas glasstårta, morotskaka, kladdkaka och stora fat med frukt?
Till att dricka kommer jag bjuda på kaffe & te, men också läsk & mineralvatten i isbad, tror det blir bra och gör stora som små nöjda.

Tar gärna emot tips

Kram


2 Hälsningar:

Mikaela sa...

Ååååh, det låter smaskens!!! Låter som att det räcker gott och med tanke på blandningen av godsaker så borde det finnas något som faller alla i smaken!

När blir kalaset av, blir det den stora dagen eller till helgen?

Ha det gott! Kraaam

Helen sa...

Det låter som ett kalas som många skulle vilja komma på, det blir nog jättebra!