Ibland funderar jag för mycket alltså

7/31/2008 03:33:00 em Posted In Edit This 3 Comments »

MySpace  Graphics
Ibland funderar jag och räknar så mycket att jag blir helt snurrig och börjar oroa mig. Jag är som jag sagt innan ett riktigt kontrollfreak och speciellt då vad gäller min ekonomi, jag får mer eller mindre panik om jag tror att det ska bli rörigt och inte funka. Det kan gå så långt att jag ligger i sänge (precis innan jag ska sova) och planerar vad jag skulle göra om jag skulle bli arbetslös, kanske finns en anledning om det är något som tyder på arbetslöshet men det finns det inte. Samtidigt vet jag att jag skulle få det att funka och att jag skulle göra alla nödvändiga åtgärder om så skulle bli frågan. Ja, ibland funderar och tänker man verkligen för mycket.
Nu slutar jag snart jobba och då sticker jag till träningen och träffar tjejerna.
Kram

3 Hälsningar:

Lisas inredningsblogg sa...

Nattliga funderingar kan jag också ha, fast de brukar inte bli så långvariga, skönt :D
Det där med ekonomi känner jag igen som högskolestuderande.. haha. Jaja tur att man inte ska leva så i all evighet.
Hoppas träningen gick bra! kram

Tjohalia sa...

Jo det är lätt hänt att fundera för mycket, speciellt nu när vi inte vet om vi ska flytta eller inte och det är mindre än en måndag kvar. Fast det kommer att ordna sig på något sätt det är jag helt övertygad om. Kram Sandra

Iris // Alla dagars kaos sa...

Jag brukar också tänka så innan jag ska somna, men med många olika scenario. Till exempel vad man ska göra om det börjar brinna, om vi har inbrott etc. Det är nog bra att tänka så om man vill ha kontroll över situationerna när de väl händer.