I dag sätter det igång

7/24/2008 01:58:00 em Posted In Edit This 3 Comments »
Idag sätter Helsingborgsfestivalen i gång och det blir full fart i hela stan. Själv så tänkte jag mest kolla in alla knallar och sen inte så mycket mer. Är inga speciella artister som jag vill se dessutom är de flesta jag känner borta över helgen eller så jobbar det. På lördag ska jag dessutom med pappa och kolla på bilar och jag hoppas verkligen jag hittar någon bra och prisvärd. Hade först tänkt köpa en för ca 45 000 men eftersom jag nu blev tvungen att köpa tv så får jag sänka mig till 40 000.

SKÅL!!!

Seek Codes
MySpace  Graphics
MySpace Graphics

3 Hälsningar:

Mikaela sa...

Vad spännande att gå på biljakt! Hoppas ni hittar något bra till en bra penning, låter ju klokt att ta med far din som kan ge lite goda råd! Funderat något på vad du vill ha?
Kram

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Festival, hoppas knallarna har nåt kul att "bjuda" på!!! Kul! Oj, vad jag hajade till när jag såg bilden på din katt! Hade tidigare en katt med samm/lika färger/utseende!!! Han löd under namnet "Prins Ture".
//Linda

Hagbacken sa...

Hallå där, vad bra att påsen kom fram! Hoppas du får trevligt på festivalen och att du hittar en bil du blir nöjd med!

Trevlig helg!

Kram Linda