Cupcakesformar

7/25/2008 12:39:00 em Posted In Edit This 4 Comments »
Jag har länge letat efter små mini cupcakes-formar. Tycker det är så snyggt med små snacksize cupcakes, nu har jag äntligen hittat en form som jag ska testa, McDonalds ketchupformar. Fick tipset från bloggen Dear Martha, måste testa detta å det snaraste och se hur det blir. Tänkte att det kan ju vara fint med olika smaker i små dessertskålar och att man kan äta flera olika smaker inte bara en sort.
Ha en bra dag
kram


MySpace  Graphics

4 Hälsningar:

Anonym sa...

Ah, smart med formarna. Jag brukar köra emd de som Rusta har. 100 st vita med rosor på för 10 kr. Fungerar kanon!!

~Livet i byn

Hagbacken sa...

Gillar din ide´med formarna..kanske ngt att ta efter?

Hoppas du har det bra i värmen, kram Linda

Malin sa...

Hej!
Ah vad smart =)
Håller ,ed om att Linda med Lantliv i lägenhet har en jättebra blogg!
Ha en skön söndag!
Kram Malin

Anonym sa...

klarafardiga.com har små cupcakesformar. sådana som du menar. har letat skitlänge efter sådana själv men inte hittat några men där har dom. fick hem mina idag :).