Temaveckans avslutning

5/05/2008 04:25:00 em Posted In Edit This 2 Comments »
Tyvärr hann jag inte fullfölja mig egna temavecka eftersom det kom datorstrul och förkylning i vägen.


Denna person betyder väldigt mkt för mig. Det är min mamma som dog för snart 3 år sedan. Tänker ofta på saker hon brukar säga och försöker leva som hon lärde mig.



Detta är mitt vackra ting, eller iaf en söt liten sak med vacker päls. Var lite fantasifull här.
Tack så mycket för en superrolig temavecka och många deltagande.

2 Hälsningar:

Mamma Anka sa...

Beklagar sorgen med din mammas bortgång.
Ditt vackra ting är verkligen vackert! Katter är vackra (de flesta), din katt ser gosig ut!

Hoppas att du mår bättre nu och att du får ha hälsan i behåll ett tag framöver nu... *ta i trä*

Mikaela sa...

Började nästan bli orolig vännen att något hade hänt dig när inläggen inte droppade in som de brukar göra... Skönt att höra att det inte var värre än en förkylning! =) Hoppas du mår bättre och att solen skiner på dig!