Temavecka Betydelse

4/30/2008 09:52:00 fm Posted In Edit This 8 Comments »
Ett praktiskt ting
Höll nästan själv på att gå bet på dagens tema men till sist hittade jag denna praktiska sparbössa som jag haft sedan jag var barn. Den är dansk och heter Krölle-Bölle (står undertill).

Sedan har jag denna pälsborste. Visserligen är inte själva borsten av särskild betydelse men Selma som blir borstad av den har stor betydelse för mig.



Vill ni se fler bidrag till temeveckan kicka in hos Inredningskaos på 45m2, CarlssonKarlsson, Älskar Zink, Pyssla & Syssla, Mamma Anka

8 Hälsningar:

Mamma Anka sa...

Vilken söt sparbössa och jag kan tänka mig att den som blir borstad betyder "världen" för dig. :)

Nu har jag lyckats lägga in tisdagens tema i min blogg - dagens tema (onsdag) kommer senare idag... Kul det här! Till och med min tonårsdotter har hakat på, men hon vill bara visa upp sina bilder för sina kamrater *rullar med ögonen* typiskt tonåring :)

Lillasyster sa...

Vilken söt liten sparbössa. Kul med något som man har haft med sig från barndomen.
Ha en trevlig valborg.

Monkan sa...

Aha, ett troll till! Undrar vad som kommer imorron då på tema "person"... Kommer det att vara en tvåbent med svans, stora öron o tufsigt hår ;-)

Jag har fått in mitt bidrag, inte direkt så gulligt som ditt...

Tjohalia sa...

Jag har själv samma kattborste, håller med om att den är praktisk! Kram Sandra

Mamma Anka sa...

Hm... Hoppas att alla haft en trevlig valborg, det hade jag ialla fall.
Är det bara jag som lagt in dagens tema? Nåja, jag har ialla fall fixat lite i min blogg som rör dagens tema; person ...

Trevlig 1:a maj!

Iris // Alla dagars kaos sa...

Vilken fin sparbössa :) Jag har nu lagt upp veckans tema. Blev lite försenad med inläggen så jag lade upp tre på en gång, och bakade in tisdagstemat precis som du :)

Ha det bra! /Iris

Mamma Anka sa...

Nu har jag avslutat temaveckan med ett vackert ting. Välkomna in i min blogg och titta!
Trevlig helg!

Monkan sa...

Jag har också lagt in ett Vackert ting, eller tre, alla goda ting är tre :-)