Köket

9/18/2008 07:53:00 fm Posted In Edit This 4 Comments »
Här kommer lite kvällsbilder från mitt kök. Tycker mina gardiner blev ok men kunde ha blivit bättre...hrmpf. Nedanför ser ni också mitt nya diskställ som jag köpte på Åhlens för ett tag sedan. Jag har satt det på en färgglad bricka för att inte hela bänken ska bli dyblöt.


Här är det andra fönstret.


Sen i helgen fick jag ju ljus både i hallen och köket, jag satte in sådana här spottar på båda ställena.


Här kommer en avslutande bild på lill-terroristen

Kram

4 Hälsningar:

Anonym sa...

Vad fint de bled med dme gardinerna:) skit fint! kram

Anonym sa...

Ser jätte fint ut!
Kramis

svartataket sa...

vad fint det blev! skam den som ger sig! o belysning!!

kRAM OCH TREVLIG HELG!

Hagbacken sa...

Det ser såå fint ut Jenny och din misse e såå söt//Kram Linda