Kontoret

8/01/2008 04:27:00 em Posted In Edit This 2 Comments »
Tänkte att jag skulle ge er en lite inblick på mitt lilla jobb.


Alla denna lagtext väntar på att bli insatt i pärmar. Ett otroligt tråkigt jobb men ibland när man verkligen inte vill tänka så är det ett bra jobb.

Detta är min utskt från mitt kontor här uppe brukar ett duvpar ligga och njuta av solen.

Vi har en massa svärmorstungor här men de växer väldigt roligt för bladen växer väldigt olika. Detta är den största står vid våra programmerares fönster och den är riktigt stor.


Vårt arkiv, varje månad gör jag en uppdatering av vår databas. Allt måste skrivas ner på papper för att sen en gång om året föras in i dessa pärmar, vi har 128 länder som vi uppdaterar lagstiftning hos så det blir lite papper.

Kram

2 Hälsningar:

Johanna sa...

Fin utsikt ändå. Sköt om dig.

Hälsningar Johanna

Iris // Alla dagars kaos sa...

Utsikten var ju ganska fin, kan ju vara trevligt att sitta o titta på duvorna :)