Brickbord

5/07/2008 02:40:00 em Posted In Edit This 7 Comments »
Skulle vilja ha något liknande detta som soffbord för att bryta av lite mot det strikta. Dessa har jag hittat på en sida som heter Unikating. Brickborden var mkt billigare här än på andra ställen, men plånboken vill inte samarbeta tyvärr.



7 Hälsningar:

Tjohalia sa...

Vilka fina brickbord! Det är så synd att det mesta man vill ha är så dyrt.

Svar: På tal om frigoliten så tror jag man kan använda vilken frigolit som helst. Hihi, det är nästan lite pinsamt att säga var jag fick tag i den, men det var i sophuset. Den var i perfekt storlek, ren och hel så jag slog till. Kram Sandra

Anonym sa...

Åhh sådana bord vill jag också ha. nu har vi ett klumpigt ekbord, som jag tjatar på hampe att vi ska sälja:P Kram

Mikaela sa...

Åååh, vilket fint bord!!! Jag vill också ha.... Är så nyfiken nu på hur det har blivit i din nya lägenhet med alla dina nya möbler. Du får lägga ut lite fler bilder sen...eller så får jag göra slag i saken och åka ner å hälsa på! Ha det gott i helgen! Kraaam

Anonym sa...

Tack för din fina kommentar!
Det värmer att alla e så snälla, och jag vet att det blir bättre och det e skönt att hon inte behöver lida mer =)
hjärtligt tack /Emelie

www.tyratyra.blogg.se

Gammalt o nytt 1:12 sa...

vilket fin bord !!
Du har inte sänt mig din adress så jag kan skicka ditt paket.
Irene.hedblom@telia.com
Kram Irene

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Jag har sänt det nu på morgonen.
Kram Irene

Anonym sa...

Förresten, Indiska har ett sådant fint bord!!! Kram