Temavecka: Betydelse

4/22/2008 02:48:00 em Posted In Edit This 13 Comments »
Tänkte att jag skulle starta en utmaning för alla.
Tanken är en temavecka där vi visar vad som har betydelse för oss.
Själva "kategorierna" är väldigt vaga eftersom jag tycker det är roligt om man kan få vara både långsökt och få använda sin fantasi.

Måndag: Prydnadssak/dekoration
Tisdag: Litteratur/bok
Onsdag: Ett praktiskt ting
Torsdag: Person (död, levande, känd eller okänd)
Fredag: Vackert ting

Enda regeln är att man inte få ha samma sak mer än en gång.

Hoppas många vill hänga på tanken är att vi startar nu på måndag.

Kram Jenny

13 Hälsningar:

Anonym sa...

Åhh vad skoj! Tror att jag hakar på:P Kram

K sa...

Vilken kul ide´självklart hänger jag med på den utmaningen ;D Det ska bli kul att se vad alla har för ideér. tack för det ;d KUL att du tipsade mej ;D
KRAMAR I SOLEN

Anonym sa...

Jajamänsan, hänger på, kanske inte alla dagarna men ska försöka! Ha en trevlig vecka :D

Anonym sa...

Ja, det låter jättekul :) Alltid trevligt med utmaningar.
Ha en fin kväll, kram.

Hanna i Det stora grå huset sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jättekul med ny vecka. Får avvakta lite och se om orken och inspirationen finns kvar efter den här temaveckan med mönster! Ha en fortsatt mysig kväll! Vi ses bland blommor imorgon! Kram Karin

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ÅÅ verkar kul,,får tänka lite pådet..måste avsluta veckans tema först!!

Ha det så fint i vår solen!!
Kramar från en kul "prick"
♥ Millan♥

Anonym sa...

Vilken kul temavecka. Jag ska försöka hänga på. :-)

Iris // Alla dagars kaos sa...

Jag är gärna med :)

Mamma Anka sa...

Jag hakar på jag också!
Temaveckor livar upp bloggandet.

Lillasyster sa...

Låter härligt med ny temavecka. Det är jag med på :)

Mikaela sa...

Klart att jag också är med...har redan börjat fundera och ska försöka göra bättre ifrån mig än denna temavecka. Superbra initiativ vännen! Kraaam

mirkajohanna sa...

Nu har även jag hakat på temaveckan! :D