Värdefull del av min inredning

3/19/2008 10:00:00 fm Posted In Edit This 1 Comment »
Jag är inte en sån person som är jätteglad prydnadssaker och sånt men denna tycker jag väldigt mycket om. Först och främst gillar jag den för att den är enkel och stilren men sedan har den också väldigt stor emotinell betydelse. Jag fick den av min mamma ca två år innan hon dog. Det är denna och 4 champangeglas som har störst betydelse av de saker jag fått av henne. Champangeglasen kommer in på en bild så snart jag flyttat eftersom de ligger i säkert förvar just nu.




Har du någonting i din inredning som betyder extra mycket för dig??

1 Hälsningar:

Anonym sa...

Men, vilken snygg staty! Kul med något som verkligen har betydelse för en oxå. Själv har jag nog inget i inredningen som betyder något särskillt. Jag tröttnar fort och köper nytt :)